Magic Slim Tayt Türkiye Bilgi Sitesi – Sipariş Alınır Ürün Görseli

Popüler gıdaların sağlık yararları

Tıp alanı pek çok açıdan ilerlemeye ve çeşitlenmeye devam etmesine rağmen, beslenme uzmanları ve sağlık uzmanları belirli gıdaların faydalarını övmeye devam ediyor. Aslında, sağlıklı yeme, obezite, kardiyovasküler hastalıklar ve hatta bazı kanser türlerinin riskini azalttığı gösterilmiştir.

Şimdi MNT , çok daha geniş yelpazedeki gıdaların sağlık yararlarını belirtir.

Sağlıklı yiyerek sağlığını iyileştirmek isteyen kişiler için lezzetli ve besleyici seçenekler sunan bir kütüphanedir.

Aşağıda potansiyel sağlık yararları ile ilgili bilgiler içeren bir gıdaların listesi bulunmaktadır.

Bu makalenin özetleri içerdiğini ve muhtemel sağlık yararlarının tam listesini içeren tek tek makaleleri okumak için tıklamanız gerektiğini unutmayın.

Badem

Badem, E vitamini , bakır , magnezyum , kaliteli protein ve sağlıklı doymamış yağ asitleri açısından zengin bir kaynaktır .

Araştırmalar, bademlerin kardiyovasküler hastalıkları önlemeye , kanser riskini azaltmasına ve yaşam süresini uzatmaya yardımcı olabileceğini ortaya koydu.

Elma

Etkileyici beslenme profili nedeniyle elmalara bazen “beslenme gücü” adı verilir.

Elmalar, C vitamini (güçlü bir doğal antioksidan ), B-kompleks vitaminleri, diyet lifi, fitotürüri (vücudun serbest radikallerin zararlı etkilerinden korunmasına yardımcı olur) ve kalsiyum ve potasyum gibi mineraller .

Araştırmalar, elma yemenin demansın önlenmesine  ve inme  ve diyabet riskini azaltmaya  potansiyel olarak yardımcı olabileceğini ortaya koydu.

Roka

Diğer yeşilliklerle birlikte, arugula çok yüksek nitrat seviyeleri içerir (100 gramda 250 miligramdan fazla). Yüksek miktarda diyet nitratının kan basıncını düşürdüğü , egzersiz sırasında oksijen miktarını azalttığı ve atletik performansı arttırdığı gösterilmiştir.

Arugula’nın potansiyel sağlık yararı, egzersiz sırasında kanser riskini azaltmak, osteoporozu önlemek ve kas oksijenasyonunu arttırmaktır.

Kuşkonmaz

Kuşkonmaz, diyet lifinden çok zengindir ve yüksek seviyelerde vitamin B6, kalsiyum, çinko ve magnezyum içerir.

Kuşkonmaz’ın potansiyel sağlık yararları şunları içerir: diyabet riskini azaltmak, böbrek taşları önlemek ve bebeklerde nöral tüp defekti riskini düşürmek.

Kuşkonmaz ayrıca doğal bir diüretiktir ve vücuttaki sıvı dengesine yardımcı olabilir ve kan basıncını ve ödemini etkiler.

Muz

Muzların doğal olarak yağ, kolesterol ve sodyum içermezler ve potasyum açısından çok zengin.

Muzların potansiyel sağlık faydaları şunları içerir: tansiyon düşürme, çocukluk lösemi geliştirme riskini azaltma ve kalp sağlığını destekleme.

Fesleğen

Fesleğen, A vitamini, K vitamini, C vitamini, magnezyum, demir, potasyum ve kalsiyum bakımından zengindir.

Araştırmalar, fesleğenin iltihaplanmayı ve şişmeyi potansiyel olarak azaltabileceğini, yaşlanmanın zararlı etkilerini önleyebileceğini ve artrit ve inflamatuvar bağırsak hastalıklarının tedavisinde faydalı olabileceğini ortaya koymuştur.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )