Magic Slim Tayt Türkiye Bilgi Sitesi – Sipariş Alınır Ürün Görseli

Yağ yakmak ve enerji artırmak için yürüyüş

Yağ yakma anahtarınızı çevirin!

Bu ay rutininize yüksek yoğunluklu yürüyüşler ekleyerek bir boyutu (veya daha fazlasını) küçültebilirsiniz. Kardiyo egzersizleriniz sırasında ve sonrasında daha fazla yağ yakarsınız. Ve herkesin ihtiyaçlarını karşılayacak seçenekler var – yoğun günler için 10 dakikalık bir rutin ve yağmurlu havalarda kapalı bir seçenek. En iyi sonuçları elde etmek için, en az 20 dakika yüksek yoğunluklu yürüyüş yapın (bu bölümdeki antrenmanların herhangi bir bölümü veya takip eden bölümlerdeki herhangi bir tepe veya merdiven rutini – uzun yürüyüşler sizi daha hızlı bir şekilde aşağı indirecektir) 3 ardışık olmayan günlerde hafta. Alternatif günlerde, seans başına yaklaşık 30 dakika için orta yoğunlukta aktivite yapın.

Yürüyüş Yürüyüşü: Koşu Bandı İnce

Süre: 30 dakika

Koşu bantları mükemmel bir mazeret aracıdır – hava, trafik veya karanlık hakkında endişelenmenize gerek yoktur. Daha fazla uyum sağladığınızda hızınızı arttırmak da büyük bir motivasyon kaynağıdır. Yarım saatte 150’den fazla kaloriyi * patlatmak için Büyük Yürüyüş Yürüyüşü için DVD Basit Adımlar’ın yaratıcısı olan Lee Scott’dan bu rutini deneyin . Zayıflama Taytı Yorumları arasında da sıkça bahsedilmektedir.

Rahat bir hızda başlayın. Faz 1 hız aralıkları için 0,6 mil / saat artar. Her sonraki faz için, hız aralıklarınızı 0,2 mph artırın. * Kalori yakma 150 kiloluk bir kişiye dayanır ve ağırlığa, yürüme hızına ve antrenman süresine göre değişecektir.

Yürüyüş Yürüyüşü: Drop-It-Fast Sprint

Süre: 25 ila 30 dakika

Daha hızlı yürüdüğünüzde, daha uzaklara gidebilir ve daha çok kilo verebilirsiniz. İşte 175 kalori yakan eğlenceli bir rutin. Egzersiz: 5 dakika kadar ısındıktan sonra 10 dakika kadar hızlı yürüyün. Ne kadar gittiğine dikkat et. Ardından dönün ve başlangıç ​​noktasına yaklaştıkça hızınızı yavaşlatmak için hızlı bir tempoda geriye doğru yürüyün. Bu antrenmanı her yaptığınızda, daha hızlı yürümeyi ve ilk dönüş noktasından daha ileri gitmeyi hedefleyin.

Yürüyüş Yürüyüşü: Megacalorie Brülör

Süre: 60+ dakika (hafta sonu için mükemmel!)

Saat artı egzersizler 30 dakikalık bir yürüyüşle karşılaştırıldığında, egzersiz sonrası kalori yakma hareketini neredeyse beş kat arttırabilir. Bu yürüyüş sırasında eriyen yaklaşık 350 kalorinin üstünde. Bu ayrıca, yarım maraton (13.1 mil) veya çok günlü para toplama yürüyüşü gibi daha büyük bir hedefe ulaşmak için size şekil verebilir. Ayrıca, incelemek için sosyal bir yoldur: Rotanızı planlayın böylece arkadaşlarınızla buluşursunuz ve rotanızın bir kısmı için her biriyle birlikte yürüyün. Jefferson City, MO’nın Önleme okuru Kim Kline , “Yol boyunca biriyle tanışmak beni sıkılmama yardımcı oldu” diyor .

Yürüyüş Yürüyüşü: Belly-Busting Walk

Süre: 10+ dakika

Bu bölümde bulunanlar gibi yüksek yoğunluklu antrenmanlar, orta yoğunlukta antrenmanlara göre beş kat daha fazla yağ çekebilir. Abstinizi şekillendirmek için sıfırlamak için, bu ipuçlarını herhangi bir yürüyüş sırasında kullanın:

  • Abstinizi omurgaya doğru çekmeye odaklanın. Yürüyüşünüz boyunca kasılmayı sürdürmeye çalışın, ancak nefesinizi tutmayın.
  • Bacaklarının göbeğinizin üzerinde uzandığını hayal edin. Bir bacak öne ve arkaya doğru sallanırken, bu kalça takip etmelidir. Bu hafif kalça dönüşü, alt bedeninizin dönmesine ve daha fazla ab kasın midseksiyonunuzu daha hızlı sıkması için harekete geçirmesine neden olur.

Yürüyüş Yürüyüşü: Süper Yağ Patlaması

Süre: 10 dakika (Zaman tasarrufu!)

Yoğun etki aktivitelerinin metabolizma-revizyon patlamaları ile şiddeti artırın. Sabit bir hızla yürüdüğünüzden yaklaşık% 70 daha fazla kalori yakarsınız. Magic Slim Zayıflama Taytı Yorumları arasında değinilmiştir.

Rev Enerji ve Ruhunuzu Aydınlatın

Her zaman hızlı bir pick-me-up ihtiyacınız varsa, bu rutinlerden birini deneyin. 10 dakikalık bir yürüyüş bile dolaşımınızı artırarak enerjinizi anında şarj edebilir. 30 dakika bekleyin ve araştırma gösterileri için% 85’lik bir enerji artışı elde edebilirsiniz. Ve vücudunuzu ve beyninizi gerçekten uyandırmak için, zihninizi alıp çalışmanızı sağlayan bu teşvik edici yürüyüşleri deneyin. İyi his 12 saate kadar sürebilir! Amacınız kilo vermek, sertleşmek veya sağlıklı olmak olsun, bu antrenmanlar yardımcı olabilir.

Yürüyüş Yürüyüşü: Mutluluk Yürüyüşü

Süre: 10+ dakika

Zihin ve bedeninizi, Hard Times için Healing Walks’in yazarı olan Carolyn Scott Kortge’den gelen bu can sıkıcı teknikleri içeren kolay bir yürüyüşle canlandırın . Daha uzun yürüdüğünüzde, daha fazla fayda göreceksiniz. Ware, MA’dan Önleme okuyucusu Lisa DiMarzio şöyle diyor : “Gergin bir toplantıdan sonra denediğimde, beni strese sokan olayı yeniden yaşamak yerine hemen sakin hissettim.”

Adım 1: Ayaklarınıza odaklanın. Her ayak ayağından ayak parmağına doğru yuvarlandığından altınızdaki sağlam zemini hissedin. 2 ila 3 dakika boyunca adımlarınızın bilincini tutmaya çalışın.

Adım 2: Dikkatinizi nefes almaya çevirin. Dik durmak ve akciğer alanını artırmak için vücudunuzu kaldırın. Siz nefes aldıkça, yenilenmiş enerjide çizeceğinizi hayal edin. Yorgunluk ve acıyı solumayın. Taze yaşamın akciğerlerinize ve hücrelerinize akmasına izin verin.

3. Adım: Zihinsel olarak kendiniz konuşun. Düşünme , bayat havada Taze havayı dışarı sen odağı korumaya yardımcı olabilir nefes.

Yürüyüş Yürüyüşü: Brainpower Booster

Süre: 20 dakikadan az

Yürüttüğünüz yönü (ileri, geri veya yanlara doğru) değiştirmek, zihninizi uyarır, kalorilerinizi yakar ve dış ve iç kalçalarınız gibi sıkça kullanılan kasları harekete geçirir. Bu rutin en iyi bir okul pistinde yapılır (çoğu ¼ mil etrafındadır). Magic Slim Zayıflama Taytı Kullanıcı Yorumları sayfasında da sıkça sorulan sorular arasında yer almaktadır.

Egzersiz:

Tur 1: Parçanın kavisli kısmının başında başlayın. Normalde tam bir tur için ısınmak istediğiniz gibi yürüyün.

Tur 2: Yana doğru çevirin, böylece sağ ayak önde. Parçanın kavisli kısmı etrafında yana ya da karıştırın. Düz kısımda geriye doğru yürüyün. Ön tarafta sol ayak ile sonraki eğri boyunca yan. Düz kısımda ileri doğru yürüyün.

Tur 3: Tur 2’yi tekrarlayın, yana, geriye, yana ve öne doğru yürün.

Tur 4: İleriye yürümek, soğuma hızınızı yavaşlatın. Bir ¼-mil parça kullanıyorsanız, bu 1 mil yürüyüş. Uzatmak için daha fazla tur yapabilir veya her yürüyüş türünün yarısı ya da tam turlarını yapmaya kadar çalışabilirsiniz.

YORUM GÖNDER

  • İsim
  • Eposta
  • Yorum

YORUMLAR (0 )